Återbetalningar & Returer

Jag saknar min box, vad gör jag?
Om du saknar en box ber vi dig att kontakta oss via Kundtjänst Kontaktcenter på ditt glossykonto. Du loggar in på ditt konto, klickar dig vidare in på ”Mitt konto” och skrollar dig ner till Kundtjänst Kontaktcenter.

En produkt saknas i min box, vad kan jag göra?
Din Glossybox ska alltid innehålla 5 skönhetsprodukter och om du upptäckt att det saknas en produkt i din box hjälper vi dig självklart!

Saknar du en av dina produkt ber vi dig att kontakta oss via Kundtjänst Kontaktcenter på ditt glossykonto. Du loggar in på ditt konto, klickar dig vidare in på ”Mitt konto” och skrollar dig ner till Kundtjänst Kontaktcenter.

Jag har mottagit en trasig box eller produkt, vad kan jag göra?
Vi är jätteledsna over att du mottagit en produkt som är trasig. Ibland händer det saker på vägen från oss till er som vi inte kan påverka. Men oroa dig inte, vi kan hjälpa er med en reklamation.


För att vi ska kunna hjälpa er vidare med en reklamation behöver vi motta en bild på den trasiga boxen/produkten, bilden skickas via Kundtjänst Kontaktcenter på ditt glossykonto och vi måste motta den inom 60 dagar efter att du mottagit boxen.

Så snart vi mottagit bilden kan vi hjälpa dig vidare med eventuell reklamation.

VIKTIGT: Om du upplever problem med saknad eller trasig box eller produkt är det viktigt att du hör av dig till oss via vårt Kundtjänst Kontaktcenter på ditt glossykonto inom 60 dagar.

Kan jag ångra mitt köp?
Du kan ångra ditt köp inom 14 dagar och returnera den första boxen i en ny prenumeration till oss, om ytterkartongen är obruten. Kontakta oss via Kundtjänst Kontakcenter på ditt glossykonto och berätta att du ångrat ditt köp så återbetalar vi dina pengar när vi fått boxen i retur.


Boxen kan återsändas till följande adress:

Poland Warehouse Address

THG Poland Pi, Magazynowa 1, Magnice, Wroclaw, 55-040


Tänk på att skriva avsändare på boxen så vi vet vem den är från!

Observera! Du står själv för frakten.